Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

Lacul Sărat - Alma Health & Spa Retreat 4*

EUR 300 40 EUR
persoana
Relaxare la Lacul Sărat - Alma Health & Spa Retreat 4*

Date de plecare:

19 - 22 iunie 2025

Acces la piscina interioară, saună uscată, salină și Jacuzzi si piscina exterioară

Ziua 1 – Joi | Iași – Vaslui – Bârlad – Tecuci – Lacu Sărat

Întâlnire la ora 06:45 în fața magazinului Market fostul magazin Billa (gară), plecare la ora 07:00. Traseul are următorul itinerariu: Iași – Vaslui – Bârlad – Tecuci – Lacu Sărat. Timp liber pentru relaxare. Cazare la Hotel Alma Health & Spa Retreat 4*

Ziua 2 – Vineri | Lacu Sărat

După micul dejun avem timp liber pentru relaxare, plimbare sau diverse proceduri terapeutice. Cazare la Hotel Alma Health & Spa Retreat 4*

Ziua 3 – Sâmbătă | Lacu Sărat

După micul dejun avem timp liber pentru relaxare, plimbare sau diverse proceduri terapeutice. Cazare la Hotel Alma Health & Spa Retreat 4* 

Ziua 4 – Duminică | Lacu Sărat – Tecuci – Bârlad – Vaslui - Iași

Mic dejun. Profităm de ultimele ore de relaxare. La ora 12:00 plecăm spre Iași. 

Lacul Sărat a vindecat generații, în cei peste 600 de ani de când s-au descoperit proprietățile terapeutice ale nămolului sapropelic și ale apei sale hipersaline. Recunoscută încă de la începutul secolului XX drept una dintre cele mai renumite stațiuni balneare, Lacu Sărat a fost vizitată de personalitățile vremii, atât pentru proprietățile vindecătoare ale lacului, cât și pentru a-și petrece vacanțele, în atmosfera încântătoare a stațiunii începutului de secol.

Alma Health & Spa Retreat este, în același timp, o destinație de wellness și una de vacanță, adaptată sezonului și momentului. Este un retreat de vindecare și revitalizare, care folosește cele mai eficiente terapii spa, wellness și tratamente balneare cu nămol sapropelic din Lacul Sărat, iar în timpul verii devine un resort pentru toată familia, unde te bucuri de vacanță împreună cu cei dragi. Oferta gastronomică în cele șase restaurante, parcul acvatic, plaja privată și, nu în ultimul rând, un centru de evenimente și o sală spectaculoasă de ceremonii fac din Alma Health & Spa Retreat o destinație completă, ce are ca obiectiv principal starea de bine a oaspeților săi.

vezi mai multe

- 3 nopți de cazare la Hotel Alma Health & Spa Retreat 4* cu mic dejun (cameră cu balcon)

- Acces la piscina interioară, saună uscată, salină și Jacuzzi si piscina exterioară

- Transport autocar

- Însoțitor de grup

vezi mai multe

- Proceduri teraputice

 

vezi mai multe

Informații suplimentare:

Selectarea locurilor în autocar se face în ordinea înscrierilor.

Ghidul poate modifica ordinea de vizitare a obiectivelor turistice fără a afecta structura programului.

Condiții de plată:

- 300 lei la înscriere

- 400 lei cu 60 zile înainte de plecare

- Restul de plată cu 20 zile înainte de plecare

Condiții generale de călătorie:

1.      Tarifele aferente intrărilor la obiectivele turistice și a excursiilor opționale din program se achită fie în moneda locală, fie în euro, în funcție de destinație, informație transmisă de către partenerii locali și de informațiile transmise de către agenție înainte de plecare.

2.      Camerele single sunt într-un număr prestabilit, astfel, în cazul în care acestea nu mai sunt disponibile, agenția poate transmite solicitări către unitatea de cazare, pentru a le suplimenta. Disponibilitatea acestora nu se garantează.

3.      Camerele duble în regim partaj nu sunt garantate. În cazul în care sunt ultimele înscrieri, iar turistul solicită înscrierea pentru o cameră dublă-partaj, dacă partajul nu va fi completat până la 2 zile calendaristice înainte de plecare, agenția poate stipula în contract (în momentul semnării acestuia) ca diferența să fie asumată de către turist.

4.      Clasificarea unităților de cazare pe categorie de stele se realizează de către oficialitățile țărilor, astfel, criteriile de catalogare diferă de la o destinație la alta. Facilitățile din cadrul unităților de cazare pot fi contra unui cost suplimentar(minibar, seif, wi-fi, aer condiționat, etc.), tarife ce se vor achita la recepție în momentul check-out-ului.

5.      Înainte de călătoria în străinătate, turistul are recomandarea să consulte site-ul Ministerului Afacerilor Externe (http://www.mae.ro), pentru a verifica condițiile de călătorie în țara respectivă. Călătorul are obligația de a îndeplini toate condițiile legale de călătorie, dacă sunt necesare de a obține anumite formalități suplimentare (acte și certificate la notar, caziere pentru însoțitor, etc.).

6.      Agenția va informa turistul despre condițiile standard de a intra în țara de călătorie, însă, dacă acestea nu vor fi respectate, agenție nu este răspunzătoare de refuzul Poliției de Frontieră.

7.      Recepția unităților de cazare este responsabilă de repartizarea camerelor, astfel, toate problemele legate de amplasarea, aspectul, facilitățile acestora se vor rezolva la recepție, cu asistența însoțitorului de grup.

8.      Mesele incluse în program sunt de categorie meniu standard. Orice solicitare (alergii, diete, etc) este catalogată ca cerere suplimentară și se transmite către unitatea de cazare în avans, pentru a verifica disponibilitatea alimentelor admisibile sau se va anunța de către turist solicitarea la recepție. Unitatea de cazare poate solicita un traif suplimentar pentru acest serviciu.

9.      Nominalizarea finală a unităților de cazare din cadrul circuitelor va fi în voucherul informativ transmis înainte de plecare cu 2-5 zile calendaristice. Mențiunea în program a unităților de cazare urmate de expresia “sau similar” se referă strict la categoria acestora și la regimul de masă inclus.

10.  Însoțitorul de grup poate efectua modificări în program (schimbări de ore, modificarea ordinii desfășurării acestuia), fără a afecta însa structura serviciilor, efecutându-l astfel în totalitate.

11.  Călătorul este responsabil de bagajele și lucrurile personale. Orice deteriorare a bagajului sau pierderea acestuia va fi raportată însoțitorului de grup. În cazul în care acest incident se întâmplă în cadrul aeroportului, recomandăm să mergeți imediat la ghișeul aferent, în caz contrar, problema riscă să nu aibă soluție. Agenția nu este răspunzătoare de furturi, pierderi sau deteriorări.

12.  În cazul în care turistul este într-o situație atipică (stare de sănătate sau anumite necesități speciale), are recomandarea să anunțe agenția, pentru o organizare potrivită a activităților sau achiziționarea serviciilor de asistență specială din cadrul aeroportului sau la sol.

13.  Este interzis fumatul și consumul de alcool la bordul mijloacelor de transport ale agenției. Ne rezervăm dreptul de a nu îmbarca persoanele în stare de ebrietate sau persoanele ce pertubă ordinea și siguranșa celorlalți pasageri.

14.  Prezentul program reprezintă parte integrată a contractului turistic încheiat între cele două părți. Contractul se consideră a fi încheiat doar ca urmare a achitării avansului minim precizat la secțiunea Condiții de plată”.

15.  Agenția recomandă încheierea asigurării storno pentru a acoperi evenimentele neprevăzute ce pot surveni înainte de începutul călătoriei. De asemenea, este recomandată asigurarea medicală pentru evenimentele medicale de la destinație.

RENUNȚĂRI ȘI PENALIZĂRI:

În cazul în care calatorul anuleaza/înceteaza  contractul privind pachetul de servicii de calatorie, în orice moment înainte de începerea executarii pachetului, datoreaza Agentiei penalitati dupa cum urmeaza:

·         În cazul serviciilor de calatorie interne, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

b) 60 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 29 - 16 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

c) 80 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 15 - 7 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

d) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai putin de 7 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

e) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii de calatorie din cadrul programului special (de exemplu: Early Booking. oferte speciale, etc.), indiferent de data la care calatorul solicită renunţarea.

 f) Penalizarile de la pct. a, b, c si d sunt valabile si în cazul achizitionarii doar a biletelor charter de avion, fara alte servicii;

·         În cazul serviciilor de calatorie externe, penalizările sunt de:

a) 30 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 zile calendaristice înainte de data plecării;

b) 50 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;

c) 50 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 120 zile calendaristice înainte de plecare in cazul in care pachetul include bilet de avion;

d) 80 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 15 zile calendaristice înainte de plecare;

e) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai putin de 7 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;

f) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, în cazul în care calatorul a achiziţionat pachetul de servicii de calatorie din cadrul programului special (de exemplu: Early Booking, oferte speciale, etc.), indiferent de data la care calatorul solicită renunţarea.

g) Penalizarile de la pct. a, b, c, d, e si f sunt valabile si în cazul achizitionarii doar a biletelor charter de avion, fara alte servicii;

În cazul în care calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinatie, daca nu poate pleca în calatorie pentru ca documentele personale necesare în vederea efectuarii calatoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a parasi teritoriului tarii, din alte motive ce tin de persoana acestuia, penalizarea va fi de 100%.

 

vezi mai multe

Servicii

  • Circuit
  • autocar
  • cazare
  • Demipensiune
  • ghid

Tema

  • spa
  • Cultura si Istorie
  • Natura si Salbaticie

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!

Optiuni

Servicii
Perioada
Detalii
Politica de plata
Pret
Adult in camera dubla/partaj
- 1 adult
19 Jun - 22 Jun, 2025
Autocar +  Cazare
60.28 EUR pana la 08.02.2025
80.37 EUR pana la 20.04.2025
159.74 EUR pana la 30.05.2025
EUR30040EUR
Adult in camera single
- 1 adult
19 Jun - 22 Jun, 2025
Autocar +  Cazare
60.28 EUR pana la 08.02.2025
80.37 EUR pana la 20.04.2025
329.54 EUR pana la 30.05.2025
EUR47019EUR
Camera dubla
- 2 adulti
19 Jun - 22 Jun, 2025
Autocar +  Cazare
120.56 EUR pana la 08.02.2025
160.75 EUR pana la 20.04.2025
319.49 EUR pana la 30.05.2025
EUR60080EUR