Date de plecare:
28 octombrie - 09 noiembrie
Ziua 1 – Marți, 28 octombrie | Iaşi – Bergamo - Trieste
Ora 04:00 – Întâlnire pe aeroportul din Iași cu reprezentantul agenției zborul către Bergamo cu compania Wizz Air. Decolare la ora 06:00, sosire la Bergamo la 07:35. Transfer către Trieste si cazare la hotel Letterario 4* sau similar.
Ziua 2 – Miercuri, 29 octombrie | Trieste
Mic dejun. Transfer în port pentru formalitățile de îmbarcare și check-in la bordul vasului de croazieră MSC Fantasia. Vasul părăsește portul la ora 18:00 și vom naviga spre Zadar. Cazare la bord în tipul de cabină ales cu pensiune commpletă.
Zi
Port
Sosire
Plecare
2
Trieste, Italia
-
18:00
3
Zadar, Croația
08:00
17:00
4
Dubrovnik, Croația
19:00
5
Bari, Italia
09:00
6
Corfu, Grecia
7
Pe mare
8
Valleta, Malta
9
Messina, Italia
07:00
15:00
10
Civitavecchia, Italia
11
12
Barcelona, Spania
Ziua 12 – Sâmbătă, 08 noiembrie | Barcelona
După micul dejun debarcăm de pe vas și începem vizitarea orașului Barcelona. Prima oprire o vom face la Parcul Guell, un complex de elemente arhitecturale ce au fost construite de către celebrul Antonio Gaudi pe dealul El Carmel și este una dintre cele mai mari opere arhitecturale ale Europei de Sud. De aici plecăm către hotel pentru lăsarea bagajelor. După lăsarea bagajelor vom face o plimbare până la Sagrada Familia, una dintre cele mai impresionante biserici din lume și cel mai vizitat obiectiv din Barcelona. Capodopera arhitectului catalan Antonio Gaudi, care se află încă în construcție deși proiectul a fost inițiat acum mai bine de 100 de ani, în 1882 va fi terminată în anul 2026. După vizitarea catedralei ajungem pe renumitul bulevard La Rambla unde vom avea timp liber pentru cumpărături și plimbări. Cazare în Barcelona la hotel Ronda House 3* sau similar.
Ziua 13 – Duminică, 09 noiembrie | Barcelona – Iași
Mic dejun. Timp liber la dispoziție pentru ultimele suveniruri. După-amiază ne îndreptăm spre aeroport pentru zborul către Iași. Decolare la ora 17:50, aterizare în Iași la ora 22:15.
vezi mai multe
- 10 nopți de cazare pe întreaga durata a croazierei în tipul de cabină aleasă
- Mic dejun, prânz și cină (cina in regim bufet sau a la carte, la alegere), gustări între mese și băuturi non-alcoolice
- Divertisment live, acces la sala de fitness, acces la Jacuzzi, piscine, cazino, cluburi, aquapark
- Bilete de avion Iasi – Bergamo și Barcelona - Iași
- Transferurile de la aeroport – hotel, navă - aeroport
- 1 noapte de cazare cu mic dejun în Trieste la hotel de 4*
- 1 noapte de cazare cu mic dejun în Barcelona la hotel de 3*
- Bagaj de cală de 20 kg
- Taxele de aeroport
- Însoțitor de grup
- Intrările la obiectivele turistice și ghizii locali
- Taxele de oraș în Trieste și Barcelona
- Asigurare medicală (obligatorie) și storno (recomandată)
- Taxele portuare – 200 euro
- Taxa hotelieră croazieră – 120 euro
- Băuturile alcoolice
- Excursiile opționale
Acte Necesare:
Pașaport valabil
Procură notarială pentru persoanele sub 18 ani care nu sunt însoțite de părinți sau doar de unul dintre părinți
Cazier judiciar pentru persoana însoțitoare, dacă nu este părinte sau tutore legal
Condiții de plată:
- 350 euro la înscriere
- 600 euro cu 60 de zile înainte de plecare
- Restul de plată cu 30 de zile înainte de plecare
Condiții generale de călătorie:
1. Tarifele aferente intrărilor la obiectivele turistice și a excursiilor opționale din program se achită fie în moneda locală, fie în euro, în funcție de destinație, informație transmisă de către partenerii locali și de informațiile transmise de către agenție înainte de plecare.
2. Camerele single sunt într-un număr prestabilit, astfel, în cazul în care acestea nu mai sunt disponibile, agenția poate transmite solicitări către unitatea de cazare, pentru a le suplimenta. Disponibilitatea acestora nu se garantează.
3. Camerele duble în regim partaj nu sunt garantate. În cazul în care sunt ultimele înscrieri, iar turistul solicită înscrierea pentru o cameră dublă-partaj, dacă partajul nu va fi completat până la 2 zile calendaristice înainte de plecare, agenția poate stipula în contract (în momentul semnării acestuia) ca diferența să fie asumată de către turist.
4. Clasificarea unităților de cazare pe categorie de stele se realizează de către oficialitățile țărilor, astfel, criteriile de catalogare diferă de la o destinație la alta. Facilitățile din cadrul unităților de cazare pot fi contra unui cost suplimentar(minibar, seif, wi-fi, aer condiționat, etc.), tarife ce se vor achita la recepție în momentul check-out-ului.
5. Înainte de călătoria în străinătate, turistul are recomandarea să consulte site-ul Ministerului Afacerilor Externe (http://www.mae.ro), pentru a verifica condițiile de călătorie în țara respectivă. Călătorul are obligația de a îndeplini toate condițiile legale de călătorie, dacă sunt necesare de a obține anumite formalități suplimentare (acte și certificate la notar, caziere pentru însoțitor, etc.).
6. Agenția va informa turistul despre condițiile standard de a intra în țara de călătorie, însă, dacă acestea nu vor fi respectate, agenție nu este răspunzătoare de refuzul Poliției de Frontieră.
7. Recepția unităților de cazare este responsabilă de repartizarea camerelor, astfel, toate problemele legate de amplasarea, aspectul, facilitățile acestora se vor rezolva la recepție, cu asistența însoțitorului de grup.
8. Mesele incluse în program sunt de categorie meniu standard. Orice solicitare (alergii, diete, etc) este catalogată ca cerere suplimentară și se transmite către unitatea de cazare în avans, pentru a verifica disponibilitatea alimentelor admisibile sau se va anunța de către turist solicitarea la recepție. Unitatea de cazare poate solicita un traif suplimentar pentru acest serviciu.
9. Nominalizarea finală a unităților de cazare din cadrul circuitelor va fi în voucherul informativ transmis înainte de plecare cu 2-5 zile calendaristice. Mențiunea în program a unităților de cazare urmate de expresia “sau similar” se referă strict la categoria acestora și la regimul de masă inclus.
10. Însoțitorul de grup poate efectua modificări în program (schimbări de ore, modificarea ordinii desfășurării acestuia), fără a afecta însa structura serviciilor, efecutându-l astfel în totalitate.
11. Călătorul este responsabil de bagajele și lucrurile personale. Orice deteriorare a bagajului sau pierderea acestuia va fi raportată însoțitorului de grup. În cazul în care acest incident se întâmplă în cadrul aeroportului, recomandăm să mergeți imediat la ghișeul aferent, în caz contrar, problema riscă să nu aibă soluție. Agenția nu este răspunzătoare de furturi, pierderi sau deteriorări.
12. În cazul în care turistul este într-o situație atipică (stare de sănătate sau anumite necesități speciale), are recomandarea să anunțe agenția, pentru o organizare potrivită a activităților sau achiziționarea serviciilor de asistență specială din cadrul aeroportului sau la sol.
13. Este interzis fumatul și consumul de alcool la bordul mijloacelor de transport ale agenției. Ne rezervăm dreptul de a nu îmbarca persoanele în stare de ebrietate sau persoanele ce pertubă ordinea și siguranșa celorlalți pasageri.
14. Prezentul program reprezintă parte integrată a contractului turistic încheiat între cele două părți. Contractul se consideră a fi încheiat doar ca urmare a achitării avansului minim precizat la secțiunea “Condiții de plată”.
15. Agenția recomandă încheierea asigurării storno pentru a acoperi evenimentele neprevăzute ce pot surveni înainte de începutul călătoriei. De asemenea, este recomandată asigurarea medicală pentru evenimentele medicale de la destinație.
RENUNȚĂRI ȘI PENALIZĂRI:
În cazul în care calatorul anuleaza/înceteaza contractul privind pachetul de servicii de calatorie, în orice moment înainte de începerea executarii pachetului, datoreaza Agentiei penalitati dupa cum urmeaza:
· În cazul serviciilor de calatorie interne, penalizările sunt de:
a) 30 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
b) 60 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 29 - 16 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
c) 80 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 15 - 7 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
d) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai putin de 7 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
e) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, în cazul în care turistul a achiziţionat pachetul de servicii de calatorie din cadrul programului special (de exemplu: Early Booking. oferte speciale, etc.), indiferent de data la care calatorul solicită renunţarea.
f) Penalizarile de la pct. a, b, c si d sunt valabile si în cazul achizitionarii doar a biletelor charter de avion, fara alte servicii;
· În cazul serviciilor de calatorie externe, penalizările sunt de:
a) 30 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai mult de 30 zile calendaristice înainte de data plecării;
b) 50 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face în intervalul 29-16 de zile calendaristice înainte de data plecării;
c) 50 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 120 zile calendaristice înainte de plecare in cazul in care pachetul include bilet de avion;
d) 80 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face într-un interval mai mic de 15 zile calendaristice înainte de plecare;
e) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, dacă renunţarea se face cu mai putin de 7 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
f) 100 % din preţul pachetului de servicii de calatorie, în cazul în care calatorul a achiziţionat pachetul de servicii de calatorie din cadrul programului special (de exemplu: Early Booking, oferte speciale, etc.), indiferent de data la care calatorul solicită renunţarea.
g) Penalizarile de la pct. a, b, c, d, e si f sunt valabile si în cazul achizitionarii doar a biletelor charter de avion, fara alte servicii;
În cazul în care calatorul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/ destinatie, daca nu poate pleca în calatorie pentru ca documentele personale necesare în vederea efectuarii calatoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a parasi teritoriului tarii, din alte motive ce tin de persoana acestuia, penalizarea va fi de 100%.
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.
Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!
Optiuni